PivovarNaRychte
Pivovar na RychtÄ›

Restaurace: 475 205 018 Hotel: 475 213 138


Akce > Rychtářská 12°(km)

Rychtářská 12°(km)

Rychtářská 12° km - 3.ročník - BĚH PRO RADOST A CELOU RODINU 

Srdečně Vás zveme na 3.ročník příjemného závodu po Labské cyklostezce pro celou rodinu! Běh je součástí Ústeckého běžeckého poháru s Mumií, který doplňuje jako 6 závod ze série 7 závodů a počítá se do výsledků poháru.

KDY

Sobota 3.9.2016

MÍSTO A TRASA

Cyklokemp Loděnice (start i cíl) Brná u Ústí nad Labem - www.cyklokemplodenice.cz

Labská stezka - oběma směry startem z Loděnice. První část hlavního závodu i všechny dětské běhy startují směrem k hradu Střekov, tam bude otočka zpět k Loděnici. Hlavní závod a 2RUN pokračuje okolo Loděnice horní cestou a dále po stezce k Libochovanům, kde bude druhá otočka . Trať bude značena na zemi barvou, šipkami a podél tratě fáborky či cedulky + na otočkách kužely a dobrovolníci. Občerstvení na trati - voda + iontové nápoje ( 6 a 9 km + cíl) V cíli bude připraveno ovoce.

2RUN - dva závodníci mají 1 společný čip, který  v polovině závodu (na občerstvovačce) předá první běžec druhému

MODERUJE: David CIHLÁŘ
 

KATEGORIE 

  •  Rodinný RAIFFEISEN závod - 1 km  - malé děti s rodiči
  •  Juniorský závod - 2 km  - chlapci a dívky 8 - 11 let a 12 - 15 let
  •  Hlavní závod - 12 km  - muži/ženy 
  • 2run - ŠTAFETA - 2X 6 km - libovolně - REGISTRACE PRO 2 OSOBY NA 1 JMÉNO, měří se 1 výsledný čas

REGISTRACE

Ukončení registrace do 30 minut před každým závodem!

START 

  • Rodinný závod - 10:30 
  • Juniorský závod - 11:00 
  • Hlavní závod - 11:30 

STARTOVNÉ

  • 100 Kč  při registrace a platbě online do 28.8., na místě 200 Kč - Rodina, Hlavní závod a 2RUN
  • 50 Kč při registraci a platbě online do 28.8., na místě 100 Kč - Juniorský běh

Startovné bude obsahovat:

  • občerstvení na trati i po závodě (Rychtářský guláš, párek v rohlíku pro děti, pivo a limo, iontové nápoje, ovoce)
  • medaile a startovní číslo 
  • drobný dárek od sponzorů 
  • doprovodný program během akce
  • účast v tombole o hodnotné ceny
  • měření čipovou časomírou pro všechny závody - www.Irontime.cz

VÝHRY

  • Zájezdy a zážitkové aktivity se společností Adventure Company - zájezd na Mt.Blanc a další
  • Registrace na Ústecký 1/2Maraton i na DM Rodinný běh
  • Věcné ceny od partnerů a pořadatele závodu

zázemí

Kompletní zázemí v Cyklokempu Loděnice, kde jsou k dispozici sprchy, toalety, občerstvení, šatna na odložení věcí, dětské hřiště.

PARKOVÁNÍ

NEVJÍŽDĚT DO KEMPU! Parkování pro účastníky i návštěvníky závodu - nahoře kolmo k silnici na parkovišti před odbočkou do Cyklokempu - bude vyhrazeno pro Rychtářskou 12, jinak u koupaliště Brná cca 500m před tím nebo busem č.17 a 27 od nádraží z Ústí každých 30 minut - zastávka Malá Hradební.

CHARITA

Část výtěžku ze startovného poputuje na konto Nadačního fondu PLAMÍNEK NADĚJE a bude určena na nákup sportovních potřeb pro děti z ústeckých dětských domovů.

ZÁVOD je VHODNÝ JAKO TRÉNINK PŘED VI.ÚSTECKÝM 1/2MARATONEM 17.9.2016!

PRAVIDLA ZÁVODU a užitečné rady

  1. Závod je otevřen pro veřejnost a může se ho zúčastnit každý sportovec s přihlédnutím ke svým schopnostem a zdravotnímu stavu – vizte níže.
  2. Každý závodník se účastní na vlastní nebezpečí, je si vědom svého zdravotního stavu, který mu musí umožňovat bezpečně uběhnout plánovanou vzdálenost.
  3. Každý závodník je povinen dostavit se k prezentaci v den konání závodu nejpozději 30 minut před plánovaným startem. Optimálně se k registraci dostavte 60 minut před startem, abyste se vyhnuli čekání.
  4. Startovní číslo umístěte na přední stranu dresu.
  5. Čas je měřen pomocí čipu, který si každý závodník umístí na pásek ze suchého zipu nad kotník. 
  6. Po doběhu do cíle vraťte čip a pásek časomíře. 
  7. V případě ztráty čipu během závodu v cíli bezpodmínečně nahlašte své startovní číslo časoměřičům a rozhodčím.
  8. V prostoru startu a cíle bude přítomen zdravotník pro ošetření drobných zranění a poskytnutí první pomoci.
  9. Pokud jste po nemoci nebo se necítíte dobře, závodu se raději neúčastněte. Nehazardujte s vlastním zdravím. 
  10. Udržujte stálé průměrné tempo. Určete si svou ideální rychlost a tu udržujte po celý závod.
  11. Poslední dny před závodem myslete na pitný režim a vědomě se snažte doplňovat tekutiny.
  12. Po doběhnutí a zpracování údajů z časomíry výsledky budou v co nejkratším čase uveřejněny na internetu, v tištěné verzi přímo na místě.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Fotogalerie a výsledky z 2.ročníku (2015)

FOTOGALERIE 1 -  kompletFOTOGALERIE 2, FOTOGALERIE 3, KOMPLETNÍ VÝSLEDKY 2015 ZDE
 

 

Fotogalerie a výsledky z 1.ročníku (2014)

FOTOGALERIE I.,FOTOGALERIE II.,KOMPLETNÍ VÝSLEDKY 2014 ZDE